Tja... Phuket - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Michael en Renee - WaarBenJij.nu Tja... Phuket - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Michael en Renee - WaarBenJij.nu

Tja... Phuket

Door: Michael en Renee

Blijf op de hoogte en volg Michael en Renee

31 December 2005 | Thailand, Phuket

Ons laatste berichtje is alweer een tijdje geleden.. maar dat komt eigenlijk omdat we niet zo heel veel beleefd hebben.

Tot Michaels ouders kwamen zijn we in Bangkok gebleven omdat Michael ziek was geworden. En hoe leuk het luxe leventje ook was, het begon ook een beetje te vervelen. Michael wilde niet shoppen en ja.. heel veel meer is er in Bangkok niet te doen als je er voor de derde keer bent.

We waren dan ook erg blij toen het eindelijk kerstochtend was en we Michaels ouders (zonder dat ze het wisten) gingen ophalen van het vliegveld. Wat een weerzien na drie maanden, alhoewel we ook hier weer erg snel aan gewend raakte. Met Kerstavond hebben we niet echt iets bijzonders gedaan, we zijn uiteten geweest en hebben cadeautjes gekregen en gegeven.. maar een echt kerstgevoel heb je in de warmte toch niet.

Na vier dagen met z'n allen in Bangkok, met vooral veel shoppen, shoppen, shoppen voor Renee en vervelen, vervelen, vervelen voor Michael zijn we naar Phuket gegaan. Maar een uurtje in het vliegtuig, wat ons minstens twee dagen bus had gekost!

Michaels oom was al in Phuket (Patong Beach) geweest en had ons ervan overtuigd dat het geweldig was. Wat wij niet wisten was dat het hem om de golfbanen ging en dat hij het hele strand en het stadje niet eens had gezien. Tja... en waar wij al bang voor waren kwam uit: Overvolle stranden, ordinaire vakantiegangers, blote tieten, goude kettingen, tijgerbikini's, bierbuiken en heel veel vieze oude mannen met jonge Thaise hoertjes. Ondanks dat zitten we in een heerlijk resort en zijn we gezellig met onze familie

Je ziet trouwens nog wel een aantal overblijfselen van de tsunami. Af en toe zie je gebouwen die nog niet gerestaureerd zijn, er hangen op sommige plekken foto's en er zijn tsunami melders en bordjes naar een vluchtroute. Het is wel een heel raar (en niet zo leuk) idee dat jij plezier hebt op een plek waar zoiets gebeurd is.

Verder doen we niet zoveel, een beetje op het strand liggen, relaxen en genieten van de luxe van het hotel. Het is lekker om eens een tijdje niet zo erg op het geld te letten en wat luxe te hebben.. Zo kunnen we over een week vol frisse moed weer verder met het tweede deel van onze reis!

Wij willen iedereen alle geluk voor het nieuwe jaar toewensen, heel veel plezier vanavond, maak er een feest van! Wij kijken er enorm naar uit om in het volgende jaar heel veel gezellige en leuke dingen met iedereen te doen en lekker te genieten van ons leventje thuis!

G E L U K K I G N I E U W J A A R

M&R

• 31 December 2005 - 09:35

Patricia Deenen:

Hoi hoi,
    Ben blij weer even wat van jullie te hebben vernomen. Hopelijk is jullie volgende bericht iets positiever (hihi). goed itende lieve mensen. Love you xx

• 31 December 2005 - 09:37

Patricia:

hi hi Er stond als laatste dus;"goed uiteinde" Maar dat had je vast wel begrepen.... xxxxx

• 31 December 2005 - 10:58

Jan:

Tja Phuket...
    Heb je dat ook eens gezien.
    Overigens nogmaals voorspoedidg en gelukkig 2006, mede namens Engelien
    jan

• 31 December 2005 - 14:28

Elsemiek:

Klinkt allemaal weer heerlijk..jullie ook een heel erg gelukkig nieuwjaar..en ga lekker feesten in de warmte ;)! Kus

• 02 Januari 2006 - 08:17

Martine:

ha lieverds, de allerbeste wensen voor 2006.
    xxxx