Aparte dierentuin - Reisverslag uit Samut Prakan, Thailand van Michael en Renee - WaarBenJij.nu Aparte dierentuin - Reisverslag uit Samut Prakan, Thailand van Michael en Renee - WaarBenJij.nu

Aparte dierentuin

Door: Michael en Renee

Blijf op de hoogte en volg Michael en Renee

10 Oktober 2005 | Thailand, Samut Prakan

Vandaag naar Crocodile farm & Zoo in Samut Prakan geweest. We hebben onze ogen uitgekeken daar..

Het begon al toen je bij binnenkomst. Bij de ingang zat een tijger aan een ketting waar je mee op de foto kon. De mensen zaten rustig op het bankje naast de tijger alsof er niets aan de hand was.

Maar bij de krokodillenshow wisten we echt niet wat we zagen. Twee mannen trokken de krokodillen uit het water en deden allemaal trucs met ze. Ze deden bijvoorbeeld hun hand en hun hoofd in de bek van de tijger en trokken hem terug net voordat de krokodil hapte. Wij zaten echt te wachten tot het mis ging want we wisten dat het al eens eerder fout was gegaan.

Toen we door de rest van de dierentuin liepen en bij de chimpansees kwamen zagen we iets wat echt het raarste was dat we ooit hadden gezien: een rokende aap!
Mensen hadden een sigaret in het hok van de aap gegooid, maar die was niet aan. Toen stak de aap zijn hand uit de kooi, zo van: 'ik wil vuur'. Iemand gooide een brandende sigaret in de kooi en de aap verstopte zich achter een muurtje. Daar stak hij zijn sigaret aan met de brandende sigaret en begon hem op te roken.

Daarna zijn we naar Ancient City geweest. Een park waar alle belangrijke gebouwen en monumenten van Thailand staan (soort Madurodam maar dan op ware grote).

Dat waren onze belevenissen voor zover.. Vandaag gaan we weg uit Bangkok, richting Noord Thailand.

Kusjes Michael en Renee

Ps. Rest van de foto's op www.flickr.com

• 10 Oktober 2005 - 10:32

Hella:

Hoi,

Jullie hebben het wel fantastisch hoor! Vooral als ik die foto's zie, word ik wel een beetjejaloers.Toppunt was wel die rokende chimp. Ben benieuwd of ie ook een shaggie kan rollen!
    Have fun! liefs hella

• 10 Oktober 2005 - 16:07

Stefan:

waar kan ik zown aap kopen:D

• 10 Oktober 2005 - 18:46

Oma En Opa Pols:

Hallo Michael en Renee,wat een leuke foto's wel spannend allemaal, jullie hebben al heel wat meegemaakt in die korte tijd.Groetjes en
    kusjes.

• 11 Oktober 2005 - 06:56

Ymkee.=):

Hee!:)
    Wow cool!:) die aap.. wil ik ook wel een keertjee zien! Maar die krokodillen zijn ook vet.:) NOg veel plezier verder!
    Kusjess Ymke

• 11 Oktober 2005 - 13:15

Joyce:

hooiiii
    ik wil ook:D ik wil ook:D
    het ziet er echt leuk uit allemaal
    k sie jullie over 2.5 maand
    doooeeeggg(K)Joyce

• 11 Oktober 2005 - 17:48

Moenie:

Leuk dat we nog even konden kletsen zondag..hoop gauw weer iets te horen
    Dikke kusss