Paar daagjes strand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Michael en Renee - WaarBenJij.nu Paar daagjes strand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Michael en Renee - WaarBenJij.nu

Paar daagjes strand

Door: Michael en Renee

Blijf op de hoogte en volg Michael en Renee

06 Oktober 2005 | Thailand, Bangkok

Hoi lieve mensen,

Maandag zijn we naar MBK (grote shoppingmall) geweest om nog wat dingetjes te kopen. Daarna hebben zijn we naar de ambassade van Vietnam gegaan voor ons visum.

Omdat we ons visum pas vrijdag konden ophalen besloten we voor een paar daagjes naar een eilandje (Koh Samet) te gaan.

De reis voor ons (als onervaren backpackers) nog even wat gezoek. Want ja hoe vindt je tussen 40 bussen degene die jij moet hebben?

Na 4 uur bus en de boot kwamen we op het eiland aan en begon het al donker te worden. We wisten weer niet zo goed wat we moesten, dus hobbelde we maar achter een doorgewinterde Engelse backpacker aan die ons precies wist te vertellen waar we moesten zijn en waar niet.

We vonden een slaapplek bij Ton's little hut. We schrokken even van de kamer (zie foto's) maar we concludeerde dat dit nog wel 1 van de mooiste zou zijn en het was lekker goedkoop.

's Avonds raakte we aan de praat met een paar andere reizigers, twee Thaise, een Australier, een Ier en een Canadees. Daarmee hebben we de rest van de dagen opgetrokken.

Het was heel erg leuk want de twee Thaise meisjes lieten ons allemaal typisch Thaise dingen zien. We hebben meteen heel veel tips gekregen voor onze verdere reis en allerlei Thais eten geproefd.

Met z'n allen zijn we terug naar Bangkok gereisd. We blijven dit weekend in bangkok en vertrekken waarschijnlijk maandag naar Kanchanaburi.

Mike en Renee

BELANGRIJK: Op deze site kunnen we maar 10 foto's plaatsen. Op www.flickr.com staan de rest van de foto's. Je moet je wel even aanmelden om er te komen.

• 06 Oktober 2005 - 13:55

Lous:

die eerste foto was wel even schrikken!
    maar de anderen foto's zijn echt heel mooi!
    ook leuk dat jullie verschillende soorten mensen zijn tegen gekomen.

ik denk aan jullie
    xxxxxxxx lous

• 06 Oktober 2005 - 14:39

Joyce:

haaii sgatjes van me:)
    zo te zien hebben jullie het al erg naar je zin(H)
    leuke foto's
    hahah nou heel veel plezier nog..hou van jullieee(L)

kusje van je (schoon)zus

• 06 Oktober 2005 - 14:39

Moenie:

Leuk he op Koh Samet.. terug in Bangkok kunnen we nog wel een keer skypen zeker?
    kusssjes van moenie en co

• 06 Oktober 2005 - 14:41

Joyce:

sorrie:$
    hihi er ging iets verkeerd denk ik

• 06 Oktober 2005 - 15:24

Elsemiek:

Ee lieve Renee en Michael..dat ziet er allemaal spannend uit! Hoorde van Naoom dat er gedoe was op de heenreis..maar zo te zien goed aangekomen! Ziet er weer prachtig uit daarsow!! Nou veel plezier..en k blijf jullie volgen :D

Kus!

• 06 Oktober 2005 - 18:27

Jan & Trineke:

tot nu toe al heel leuk ,fijn dat jullie het naar je zin hebben. Michiel kijkt nog elke avond uit het raam of jullie al terug komen. groetjes van ons

• 08 Oktober 2005 - 14:37

Stefan:

mooie wc haha
    wel kick van al die andere reizigers!!!!
    ziet er in iedergeval lekker uit daar
    Caossss YUGOOO

• 09 Oktober 2005 - 07:31

Oma Wilna:

gisteren een hele leuke dag gehad. We hadden en gezellig dineetje bij Chris en Fred met andere opa en oma en uiteraard met Joyce. Fred was de kok. Kusjes van omaXXXXXXXX

• 09 Oktober 2005 - 07:33

Naoom:

Oow ik ben echt jaloers op jullie!! maar niet op jullie mooie WC haha IELL Veel Plezier! Kusje

• 09 Oktober 2005 - 11:04

Freya:

hooi:D
    ik vind de foto's echt leuk:D zo te zien hebben jullie 't al erg naar je zin
    het is wel stil bij joycie thuis:(
    kus Freya en veel succes!!

• 09 Oktober 2005 - 11:22

Moenie:

Ja lieverds, jullie hebben Co's kookavond gemist gisteren...het is niet zo leuk als jullie er niet bij zijn.
    Verder alles oke hier

• 13 Oktober 2005 - 09:39

Lous:

fijn om te horen dat jullie het naar jullie zin hebben!
    ik mis je wel hoor!
    veel plezier...

kus xxxxxxxxx

• 20 Oktober 2005 - 15:07

Paulien:

Ik heb jullie foto's gezien op flick egt leuk..:) vooral die kookcursus..:P
    volgens mij hebben jullie het echt naar je zin.
    Jullie stralen helemaal..:)
    kusjes paulien