Veilig geland - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Michael en Renee - WaarBenJij.nu Veilig geland - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Michael en Renee - WaarBenJij.nu

Veilig geland

Door: Michael en Renee

Blijf op de hoogte en volg Michael en Renee

02 Oktober 2005 | Thailand, Bangkok

Nou vaders en moeders.. jullie kunnen gerust ademhalen. Jullie zoon en dochter zitten veilig in Bangkok bij Jan en Jacq.

De reis gaf even wat tegenslagen toen bleek dat het vliegtuig overboekt was en Renee niet mee kon. Gelukkig was dat probleem snel opgelost, alleen waren onze plekken in het vliegtuig niet naast elkaar. Bij de gate regelde de stewardess dat we toch een plekje naast elkaar hadden. Behalve wat opschudding over een naderende tyfoon en een uur vertraging verliep de vlucht goed.

Meteen aan de praat geraakt met een meisje naast ons die vrijwilligerswerk ging doen op Phuket. Erg leuk al die medereizigers om je heen..

Bij aankomst bij Jan en Jacq nog wat kleine tegenslagen: bomaanslag op Bali, overstroming in Chiang Mai en tyfoon in Vietnam geweest.

Wij zijn ondertussen (het is hier half 4 's middags) al met z'n allen langs de Mac Donalds geweest.

Volgende keer meer, misschien vanmiddag al wat foto's.

We houden van jullie,

Kusjes van Mike en Renee

Onze foto's zetten we op www.flickr.com (zoek naar Michael en Renee)

• 02 Oktober 2005 - 09:10

Martine:

lieve michael en renee,

ik ben erg trots dat jullie zo samen op avontuur gaan.

• 02 Oktober 2005 - 09:34

Patricia Deenen:

Lieve lieve familie,

Wat fijn te horen dat alles (redelijk)goed gaat!!!
    Maak er wat van samen!! Heel veel liefs van ons drietjes xxxxx

• 02 Oktober 2005 - 09:55

Jan:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Wij volgen jullie avonturen op de voet.
    Succes, sterkte ,en veel plezier
    Groetjes,ook van Engelien.

• 02 Oktober 2005 - 10:01

Stefan Milovanovic:

Wojooo het zit niet mee
    Maar gelukig is alles goed
    Hopelijk komen de foto's snel:D
    Succes, YUGOOO
    ::D

• 02 Oktober 2005 - 10:03

Marije:

Wat goed dat jullie zijn aangekomen! Nou gaat het echt beginnen! Blijf vooral alle tyfoons mislopen! Heeel veel succes plezier en alles wat je verder nog nodig hebt!
    Kus Marije (ook van Eline en Gaudola!)

• 02 Oktober 2005 - 10:08

Paulien:

Hey lieverds..
    Gelukkig zijn jullie goed geland..
    Maak er een hele leuek tijd van..:)
    kusjes paulien

• 02 Oktober 2005 - 10:23

Michiel & Effi:

Hay schatjes! Fijn om te horen dat jullie veilig zijn aangekomen. We hopen snel foto's te zien en doe voorzichtig... We spreken lekaar snel.
    Kus kus M&E

• 02 Oktober 2005 - 12:00

Moenie En Pie:

Nou, wij zijn gerustgesteld. Geniet maar lekker!
    Kusss..

• 02 Oktober 2005 - 12:09

Cootje:

Ik zou maar alvast de stoelen reserveren voor de terugreis, anders komen jullie nooit meer terug. Erg leuk die foto's. Blijven doen! Dag kanjers!

• 02 Oktober 2005 - 15:23

Omie:

gelukkig goed aangekomen, waren de kleintjes blij jullie te zien. Geniet maar lekker. XXXX wilna

• 02 Oktober 2005 - 15:31

Lous & Mouse:

gelukkig zijn jullie goed aangekomen, was zeker wel even schrikken.

echt mooie foto's ben nu al jaloers.

love you..

• 02 Oktober 2005 - 16:32

Opa En Oma Pols:

We zijn blij dat de reis goed is verlopen.We houden van jullie. We blijven je volgen. Kusjes van Oma en Opa.

• 02 Oktober 2005 - 17:15

Hans:

Heel veel plezier, liefs..

• 02 Oktober 2005 - 18:57

Hella:

We hebben de fotoos bekeken en vinden het ongelooflijk dat jullie al weer in Azie zitten!! Gelukkig kon R. mee in het vliegtuig anders had ik het wel erg zielig voor jullie gevonden hoor! Tot het volgende berichtje!!liefs hella

• 03 Oktober 2005 - 10:58

Naomi:

...oewwww Gelukkgi is het allemaal geod gekomen!! begon me al zorgen te maken op Schiphol :S... Heel veel plezier!! Liefs Naomi en uitkijken he!

• 03 Oktober 2005 - 14:08

Cootje:

Malerone pillen zijn opgestuurd! Zie email.