De Dag - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Michael en Renee - WaarBenJij.nu De Dag - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Michael en Renee - WaarBenJij.nu

De Dag

Door: Michael en Renee

Blijf op de hoogte en volg Michael en Renee

01 Oktober 2005 | Nederland, Rotterdam

Hallo iedereen,

Na gister een geweldig afscheidsfeestje te hebben gehad is vandaag de dag aangebroken dat we (eindelijk) weg gaan. We willen jullie in ieder geval heel erg bedanken dat voor de gezelligheid gisteravond, wij vonden het erg leuk iedereen nog even gezien te hebben!

We vertrekken vanavond om 8 uur en het is ongeveer 11 uur vliegen. We komen dan ongeveer 11.45 locale tijd aan. We blijven eerst een aantal dagen bij familie in bankok waar we nog het een en ander moeten regelen (visa's, inentingen).Vanuit hier gaan we onze reis voortzetten in de rigting van noord Thailand.

groetjes,

Mike & Renee

• 01 Oktober 2005 - 12:51

Stefan Milovanovic:

de eerste reactie is voormij!

in iedergeval veel succes vanavond met afscheid nemen en een fijne vlucht toegewenst

ik wordt wel op de hoogte gehouden he :D
    caossssss YUGOOOOW

• 01 Oktober 2005 - 13:49

Joyce:

we gaan over een half uurtje weg..dus ik dacht ik laat nog ff snel een berichtje achter:D
    IKHOUVANJULLIE!!
    doeidoei(K)

• 01 Oktober 2005 - 16:18

Joost:

heey renee en mike,
    ik wens jullie een geweldige tijd van je leven toe. en dat gaat met een reis zoals deze vast en zeker zonder al te veel moeite lukken. dus veel geluk, succes en wijsheid.
    groetjes joost

• 01 Oktober 2005 - 16:30

Joyce (M):

Hee lieverds, heel veel plezier de komende maanden doe voorzichtig daar. We zullen jullie zeker gaan missen hier.
    Hoop dat de vlucht goed gaat en wat ik jullie vooral wil zeggen is: Geniet ervan!! zolang het nog kan!
    Dikke Kus Joyce

• 01 Oktober 2005 - 16:31

Joyce (M):

Dikke Kus Joyce

• 01 Oktober 2005 - 17:19

Tobias:

Hej Renee, heel veel plezier op jullie reis (dat zal wel lukken denk ik) en hou ons op de hoogte. Geniet d'r van!

Groetjes kus Tobias

• 01 Oktober 2005 - 17:37

Peter V:

Ey Rene, maak er maar een fantastische tijd van. We zien, horen en lezen wel hoe het met jullie gaat.

Groeten -X- Peter

• 01 Oktober 2005 - 18:48

Hella:

Als jullie dir lezen zitten jullie in Bangkok bij jan en jacq. Ook wij vonden het een gezellige avond en wensen jullie nogmaals heel veel plezier!!
    liefs Eric en Hella
    Ik blijf jullie volgen!!

• 01 Oktober 2005 - 19:16

Remty:

Heeel veel plezier lieverds! geniet ervan en have fun, xxx remty

• 02 Oktober 2005 - 15:26

Lous & Mouse:

maak er wat van, en we denken aan jullie!!
    doe voorzichtig!!

love you...