Geslaagd! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Michael en Renee - WaarBenJij.nu Geslaagd! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Michael en Renee - WaarBenJij.nu

Geslaagd!

Door: Michael en Renee

Blijf op de hoogte en volg Michael en Renee

19 Juni 2005 | Nederland, Rotterdam

Zoals jullie wel weten hebben wij dit jaar examen gedaan, en......

WE ZIJN GESLAAGD!!!

Nu staat ons niets meer in de weg om weg te gaan!

We gaan naar:
- Thailand
- Cambodja
- Laos
- Vietnam
- Maleisië
- Indonesië

We gaan ons nog wat meer in deze landen verdiepen, dus de plannen kunnen nog wijzigen.

We moeten nog wel veel regelen voordat we weg kunnen gaan.. We moeten vaccinaties halen, een verzekering afsluiten en natuurlijk even voorbruinen!

We gaan vanaf nu zoveel mogelijk werken en nog een weekje op vakantie!

xx Mike en Renee

  • 20 Juni 2005 - 21:07

    Lous En Mouse:

    helemaal geweldig, we zijn wel jaloers!!!!
    Maar heel veel plezier op jullie reis.

  • 28 Juni 2005 - 16:20

    Micheil En Effi:

    Gefeliciteerd!!!
    Dat duurde ff maar jullie zijn er eindelijk van af...
    kusjes wij

  • 14 Augustus 2005 - 14:11

    Joyce:

    Haaay lieverds:)
    ik ga jullie zooooooooooooooooooooooo missen!!
    kusjes Joycee(K)

  • 22 Augustus 2005 - 18:32

    Moenie:

    nou, ik heb eindelijk jullie site gevonden...hihihi

  • 31 Augustus 2005 - 15:43

    Oma Wilna:

    Lieve kinderen,
    Oma kan natuurlijk niet achterblijven om jullie heel veel plezier en geluk toe te wensen met jullie reis, wat zal ik mijn kleinkinderen missen. Veel liefs en kusjes XXXXXXXXXXXX OMA

  • 02 September 2005 - 06:44

    DORET:

    hey renee hoorde van annelies dat je dit ging doen echt super kick! heel veel plezier!!
    xx Doret

  • 10 September 2005 - 17:43

    Stefan Milovanovic:

    hallo broer en schoonzus van joyce. jullie kennen mij niet maar ik wou ff mede delen dat jullie het wel voor elkaar hebben zo op reis gaan :D ik zal jullie fotos zeker bekijken en ik zla wel op Joyce passen;)
    succes en Latara

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michael en Renee
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 20645

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: