Duizend euro lichter - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Michael en Renee - WaarBenJij.nu Duizend euro lichter - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Michael en Renee - WaarBenJij.nu

Duizend euro lichter

Door: Renee & Mike

Blijf op de hoogte en volg Michael en Renee

04 Mei 2005 | Nederland, Rotterdam

Hallo mensjes,

We hebben geboekt!!!

We vertrekken op 1 oktober 2005 om 20.00 uur naar Bangkok! Dat is op een zaterdag dus jullie kunnen ons allemaal uit komen zwaaien!

Verder zijn de voorbereidingen nog niet in volle gang... Eerst nog ons examen halen!

x Mike en Renee

  • 04 Mei 2005 - 21:34

    Mavis:

    Haha echt iets voor jullie dit, heel erg leuk! Renee ik zie je vast nog wel op school voor je weggaat. Trouwens Plus Value gaat geweldig je moet gauw komen kijken. Tot snel kus Mavis

  • 05 Mei 2005 - 19:08

    Anna:

    Heej Renee, leuk dat het nu echt geboekt is! Ik hoop voor jullie dat het een geweldige ervaring wordt, maar dat kan haast niet anders.
    Trouwens, ik heb nog niks ingestuurd voor dat boek wat jij gaat maken. Kan dat ook nog tijdens de toneel oefeningen?
    Tot bij de examens, en leerse nog!
    Xxx Anna

  • 06 Mei 2005 - 19:05

    Naomi:

    Jeeeh ze hebben een echte site en ze gaan echt weg.. Vind ik echt heel leuk,toff,cool ensow van jullie!!Zie je opsgol... Leerse he.. My lukt het niet echt meer hahaha (oeps) [K]usjes Naomi

  • 07 Mei 2005 - 14:00

    Daniëlle:

    Hallo,
    Heel veel succes met de voorbereidingen! en met jullie examens!!

    Liefs

  • 07 Mei 2005 - 14:10

    Robbie:

    Lieve Michael en Renee,
    Ik gun het jullie dat jullie fijn gaan rondreizen maar ik zal jullie enorm missen.

  • 08 Mei 2005 - 11:30

    Elsemiek:

    Elloww! Wow nu al zo'n mooie site..wel goed idee van jullie! Ik ga jullie ckr volgen! (alvast voor oktober) Ik wens jullie een hele fijne reis en ben stinkend jaloers..maar gaat ckr super worden voor jullie!
    Kus Els

  • 09 Mei 2005 - 18:13

    Leonie:

    leuk leuk helemaal geweldig, ik volg jullie op de voet!!!
    dikke kus

  • 10 Mei 2005 - 15:49

    Annelous:

    Je gaat nu gewoon echt! Geen weg meer terug! Nou, helemaal gaaf en maak veel plezier, maar doe voorzichtig!

  • 18 Mei 2005 - 12:20

    Remty:

    Wow dit had ik niet aan zien komen, echt cool! Ik ben ook echt heel jaloers op jullie en wens jullie heel veel geluk en plezier! I will follow you...
    xxx Remty

  • 20 Mei 2005 - 17:19

    Effi:

    Ha eindelijk op wereldreis! Het zal wel de tofste ervaring zijn tot nu toe, dus ga ervoor! En eee niet te veel in de zon liggen he anders wordt ik jaloers.. Zal jullie wel missen!!
    Liefs Effi

  • 20 Mei 2005 - 17:33

    Joyce:

    haalllooo lieve broer en schoonzusje!!
    ik vind het echt heel erg leuk voor jullie dat jullie het nu echt gaan doen! maar ik ga jullie wel heeeeel erg missen hoor:( ik ga heel vaak op jullie site kijken en alle nieuwe dingetjes lezen. Doeii heel veel plezier!!!!!(K)dikke kus Joyce

  • 20 Mei 2005 - 17:40

    Thomas:

    Echt heel cool dat jullie het doorzetten
    ik wens jullie heel veel geluk
    en maak eer een mooie tijd van
    (wat een clichés zeg :P )

  • 20 Mei 2005 - 18:18

    Hanz:

    Hoi je bent me zusje dus pas goed op jezelf... Maar geniet ervan!!

  • 24 Mei 2005 - 19:42

    Robin &Patricia:

    Hallo lieve familie!!
    Het zal vast een bijzondere ervaring worden, zo samen aan de andere kant van de wereld..
    We zullen jullie erg missen, Dani ook denk ik!!
    Dikke kus....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michael en Renee
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 20640

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: