Welkom - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Michael en Renee - WaarBenJij.nu Welkom - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Michael en Renee - WaarBenJij.nu

Welkom

Door: Renee & Mike

Blijf op de hoogte en volg Michael en Renee

05 April 2005 | Nederland, Rotterdam

Welkom op onze site!

Op deze site houden wij jullie op de hoogte van onze reis door Zuid-Oost Azië!

Begin oktober vliegen we naar Bangkok om vervolgens af te reizen naar Noord-Thailand. Via Loas reizen we naar het Noord-Oosten van Thailand. Vanaf hier gaan we weer richting het zuiden en ter hoogte van Bangkok steken we rechts Cambodja in voor een bezoek aan het beroemde Angkor Wat tempelcomplex. Dan reizen we door naar Vietnam. Rond December verwachten we weer in Bangkok te zijn. Vanuit daar reizen we naar beneden door Maleisië naar Kuala Lumpur en Singapore. Vanaf Singapore vliegen we naar Bali. De laatste twee maanden nemen we de tijd om Bali en Java te zien en eind maart vliegen we via Jakarta weer terug naar Nederland.

Dit is ons plan en vanaf oktober kunnen jullie lezen en zien hoe onze reis verloopt!
Tot zolang zullen we af en toe wat meer vertellen over onze voorbereidingen en plannen.

Kus Mike en Renee